vrijdag 13 juni 2008

Suzanne Maas

Suzanne Maas
Read Suzanne's blog posts

Ik ben Suzanne, 21 jaar oud en woonachtig in Utrecht. Op 20 juni 1986 zag ik het levenslicht in het ziekenhuis van
Den Helder, maar gelukkig mocht ik na een dagje al naar mijn thuis voor vele jaren: Den Burg op Texel. Daar heb ik tot mijn 18e gewoond, minus het jaar dat ik in Canada woonde met mijn ouders en twee broertjes toen ik 6 was. Na mijn eindexamen vwo heb ik een jaar in Antwerpen gewoond, waar ik Architectuur studeerde. Omdat ik erachter kwam dat dat toch niet helemaal was wat ik wilde heb ik me verder op studies geƶrienteerd en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Milieuwetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Nu ben ik alweer derdejaars en bijna klaar met mijn bachelor. Op dit moment ben ik mijn bachelorthesis aan het schrijven met als onderwerp: Biofuel from ethanol in Brazil.

Read more

1 opmerking:

Unknown zei

Veel plezier in Braziliƫ Suuz! Maak er wat moois van.

Liefs,

Marijke Langeveld