vrijdag 13 juni 2008

Raimer Rodrigues Rezende

Raimer Rodrigues Rezende
Read Raimer's blog posts

Wat mij inspireert om betrokken te zijn bij de FairClimate Campagne is ten eerste de combinatie van ontwikkelingssamenwerking met milieuproblematiek. Ten tweede is het de nadruk op het verband tussen ons gedrag hier in Nederland en de gevolgen in armere landen en omgekeerd. Beide dingen hebben veel met mijn achtergrond te maken.

Ik ben nu 29 jaar en woon al sinds oktober 2001 in Nederland. Ik ben in Braziliƫ opgegroeid en daar werd ik constant geconfronteerd met veel armoede en ongelijkheid. Ik kon die werkelijkheid niet negeren en was van jongaf aan op verschillende manieren sociaal betrokken. In Nederland nam mijn betrokkenheid een iets meer internationale dimensie aan en ik heb naast mijn studie antropologie aan de UvA een minor internationale ontwikkelingsstudies gevolgd. Als onderdeel van mijn minor heb ik gedurende drie maanden meegedaan aan een project van duurzame ontwikkeling in de Braziliaanse Amazone.

Read more

1 opmerking:

rudimentair zei

hoi, ik vond je portomonnee neem contact met me op

Hi, i found your wallet please contact me

contact me via anderemailadres@gmail.com